Thursday, February 26, 2009

oH! Cameron....


....aku dah berada disini lebih kurang 2 minggu lepas, hanya sekadar mencari sesuap nasi ditempat orang, terlalu asing bagi aku disini, nak x nak kene pegi juga ....kata org best, seronok, aman, nyaman, apa2 jek la bagi aku itu untuk org yang ingin mencari ketenangan di dunia semata atau bercuti bersama2 keluarga, tapi bagi org luar mcm aku yang tinggal disini hanya kata2 manis dari mulut aku... tak mengapa setiap yang berlaku itu ade hikmah tersendiri...pada hari pertama aku sampai aku merasakan aku dah terputus dengan dunia luar mcm berada di sebuah pulau yang ramai org tapi aku merasakan aku hanya sendiri, hahahahaha... setelah aku 'menikmati' apa yang ada disini, aku dah mula menyesuaikan kehidupan disini.... thanks kepada yang banyak menyokong aku .... wsalamm..

1 comment:

  1. Wei nanti ako nak dtg sane..jln2 jr strawberi..

    hahaha...

    sejuk siak dok sane..

    ReplyDelete